Handelsbetingelser
med
Brands4hair Aps
Hørkær 28
2730 Herlev
Cvr. 30 52 23 62
Generelle betingelser
Disse salgs- og leveringsvilkår er gældende ved handel inden for Danmarks grænser mellem Brands4Hair ApS og kunden. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem køber og sælger. Brands4hair er en online forretning, som sælger frisørartikler og tilbehør til frisør.
Vi handler kun med frisører, som kan dokumentere at de har et cvr.nr. eller kan dokumentere et uddannelsesbevis.
Priser
Alle priser er ekskl. 25% moms og evt. afgifter i danske kroner. Den angivne pris på bestillingstidspunktet er den gældende pris. Varer faktureres til den aktuelle pris på bestillingstidspunktet, og prisen ændres ikke hverken ved prisfald eller prisstigning. Der tages forbehold for prisfejl mv. som følge af valutaændringer, force majeure, leveringssvigt, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl.
Betaling
Følgende betalinger er tilgængelig for køber: Dankort, Visa/Dankort, Mastercard og eDankort.
Alle oplyste priser er i danske kroner og eksklusiv 25 % moms.
Med forbehold for trykfejl og retten til prisændringer.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Levering
Levering af varer fra Brands4hair Aps anses for sket, når kunden har fået varen udleveret. Risikoen for varer bestilt i vor netbutik overgår til køber på leveringstidspunktet. Dine varer pakkes i forsvarlig emballage og sendes med GLS. Fragten koster kr. 72,00 ex. moms for GLS Erhverv uanset kilo vægt. Pakker sendt til pakkeshops koster kr. 72,00 ex. moms ved pakker under 20 kilo. Ved køb af varer over kr. 1.500,00 ex. moms er fragten gratis. Ordre under kr. 250,00 ex moms pålægges et ordre gebyr på kr. 45,00 ex. moms. Du har også mulighed for at afhente selv på vores. Har vil du blive på lagt kr.10,00 i pakkegebyr.
Vi gøre opmærksom på at forgæves levering med GLS eller ikke afhentet pakker på pakkeshops vil og kan medfører en extra omkostning til dig pga. en ekstra påført udgift fra GLS til os. Omkostningen for dette lyder på kr. 72,00. Dette gælder også ved forkert leveringsadresse som skyldes kundens fejl.
Såfremt en vare er i restordre, vil du så vidt muligt blive informeret af sælger pr. email, telefon eller på faktura. Restordrer over kr. 500,- eftersendes fragtfrit.
Fortrydelsesret
Køb hos sælger er ikke omfattet af Lov om forbrugeraftaler ("Dørsalgs-loven"), hvilket betyder at du ikke har 14 dages returret på alle varer og der tages dermed ikke produkter retur, medmindre andet skriftligt er aftalt.
Produkter som efter aftale med sælger returneres, skal leveres i uskadt stand i original emballage og indeholde samtlige dele. Køber hæfter altid for returfragten.
Reklamationsret
Eventuelle fejl eller mangler ved varer leveret fra sælger, skal påberåbes inden 3 dage efter at du har modtaget varen. Det er din pligt at angive, og på forlangende vise hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Dersom du opdager en fejl, skal du rette henvendelse til sælger.
For at kunne behandle sagen, har vi brug for at få tilsendt følgende: Foto af pakkens udvendige flader, af den samlede indvendige beskyttelse, hvor alle vare står nede i pakken. Vi skal kunne se den påsatte GLS label på et af billederne af emballagen. Alle billeder skal være af en god kvalitet, så evt. tekst på pakken kan læses.
Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest ½ år efter, du har fået varen leveret. Dette gælder dog kun for teknik, møbler og tilbehør. Sælger kan vælge om varen skal repareres eller byttes.
Sakse er ikke omfattet af ovenstående reklamationsret. Sakse skal ved modtagelsen, omgående undersøges af køber. Såfremt saksen er fejlbehæftet, skal der omgående - indenfor 1 hverdag, tages kontakt til sælger, for udbedring af fejlen eller ombytning til en ny saks.
Denne undtagelse skyldes at sakse er meget nøjagtigt slebet, og der gives kun garanti for fabrikationsfejl og kun så længe saksen ikke har været brugt. Såfremt en saks tabes på gulvet, skal den slibes igen, og en sådan skade er ikke omfattet af garantien.
Persondatapolitik
For at kunne få tilsendt varer, skal du registreres som kunde hos Brands4Hair. Du skal opgive navn, salonnavn, postadresse og telefonnummer. Yderligere bedes du oplyse din e-mail samt dit cvr.nr./Se-nr.
Hos Brands4Hair opbevares dit navn, adresse og evt. e-mail/tlf nr. i et kundekartotek, som ingen andre end Brands4Hair har adgang til. Oplysningerne opbevares i minimum 5 år i henhold til bogføringsloven.
Brands4Hairs kundeoplysninger videregives eller videresælges ikke til tredjemand. Dine oplysninger vil kun blive brugt til markedsføring over for dig, såfremt du udtrykkelig har accepteret dette. Du kan når som helst blive slettet fra kundekartoteket ved at give os besked pr. telefon eller e-mail.
Som kunde har du altid mulighed for indsigt i de registrerede oplysninger, og du kan gøre indsigelse mod registreringen i henhold til reglerne herom i lov om behandling af virksomhedsoplysninger.
Online betaling med kreditkort:
Når du betaler med kreditkort, kommer du automatisk over på vor betalings-server, der benytter SSL kryptering (SSL: Secure Socket Layer). SSL er den mest udbredte krypteringsform, som sikrer at ingen kan aflytte eller opsnappe de informationer du indtaster.
Du bliver bedt om at indtaste kortnummer, udløbsdato & kontrolcifre. Informationerne sendes nu til PBS (Pengeinstitutternes Betalings Service), som kontrollerer kortets gyldighed.
Når PBS har kontrolleret kortet, modtager du og vi informationer om hvorvidt transaktionen kan godkendes. Dersom godkendelse gives af PBS, vises det beløb, der trækkes på din konto. Herefter kan en ordrebekræftelse udskrives. Beløbet bliver ikke trukket på din konto før varen afsendes fra Brands4Hair!
Kan transaktionen ikke godkendes har du mulighed for at prøve igen eller annullere ordren.